Tuesday, October 27, 2009

Abah dah discharge from hospital

salam,
alhamdulillah.. abah dah discharge from hospital yesterday.. my brother gi amek dia semalam.. but aku tak pegi lagi tengok dia kat umah...

ari tu masa gi lawat abah kat spital, ternampak jahitan kat dada and kaki dia.. just in a glance je.. tapi tu pun darah aku dah turun dah.. hehehe... pas aku turun, turn adik aku lak naik.. time dia.. doktor tu keluarkan dalam dada abah yg bersambung ke jantung dia.. nasib baik la time dia buat tu aku kat bawah.. so tak nampak la.. agaknya kalau ada situ.. mau kering darah aku tengok.. hehehe..

ape pun... alhamdulillah bersyukur pada Allah.. abah selamat menjalani pembedahan jantung dan sudah pulang ke rumah..

lepas ni nak kene bawak mak aku pulak ke klinik sebab dia dok ngadu kaki dia sakit.. hmm... dah lama nak bawak dia ke klinik.. tapi mak aku ni selalu tak mahu pegi klinik.. susah gak nak pujuk.. anyway.. harap this time dia nak la gi klinik..

No comments:

Post a Comment