Wednesday, October 21, 2009

Abah Condition

salam,
as of today, abah dah sedar and dah boleh bercakap. Aku masuk ICU pun sekejap je.. abah aku nampak la aku datang.. hehehe.. tak leh la nak lama lam ICU tu.. rasa macam darah semua dah turun.. rasa nak pitam.. tu yang masuk sekejap je tu.. tapi Man lama sket.. sebab masa aku kat luar borak2 ngan akak aku.. dia masih kat dalam.. bila dia kuar, dia kata yg buat dia lama tu sebab ayah aku nak pusingkan badan dia.. sebab bontot dah lenguh dok baring tegak je.. heheh.. so Man tolong angkat sket ayah aku la.. tu yg dia dok lama lam tu.. so, alhamdulillah la.. ayah aku dah stabil.. insya allah beberapa hari lagi dia akan dipindahkan ke wad biasa.. la nih kat ICU.. kene gilir2 2 orang je leh masuk.. kalau kat wad nanti.. leh la reramai masuk kot.. tapi kat spital serdang ni.. kanak2 bawah 12 tahun mmg tak dibenarkan langsung masuk ke wad melawat.. susah betul la..

No comments:

Post a Comment