Wednesday, November 5, 2008

apa nak jadi?

salam diary,
aku ni selalu je terpk sendiri.. ape la nak jadik ngan aku ni.. ye la kan.. dah la tak keje.. simpanan pun tak de.. duit insurans anak pun tak bayar2 dah lebih 10 bulan.. just imagine.. if rm100 a month, for 10 months.. brape.. pastukan bukan sorang je.. tapi 4 4 orang tak berbayar.. mana le nak korek duit ni... nak keje.. cam payah je nak dapat a good pay punye keje.. ye la kan.. kite keje biasa2 je.. tak la gah macam orang lain.. so nak mintak banyak.. sure susah nak dapat.. tapi tak tau la kot rezeki... anyway.. sekang ni mmg ada gak la usha2 keje nih.. tapi suspen pun ada... boleh ke keje nih? anak2 nanti macam mana? banyak benda la gak nak kene pikir.. amek maid mungkin tak... kesian kat anak2.. nanti if aku keje.. depa laks susah.. dah setahun aku dok umah.. diorang syok je.. nanti if dah keje balik.. sure depa tercarik2..

No comments:

Post a Comment

Enhancement and Support by: HarsaWebdesign