Thursday, January 28, 2010

Happy Birthday Nabihah! One year ago..

Hari ni birthday anak aku si nabihah yg ke 4 thn.. dan hari ni juga genap setahun aku xcident kat puncak alam dulu..

bila ingat2 balik.. setahun lepas pada malam itu aku on the way nak balik umah la.. right before kejadian, aku call umah bagitau suh anak aku pi amek kek yang aku dah order kat jiran sebelah untuk dimakan sama2 bila aku sampai umah nanti.. rupanya tak lama lepas tu.. aku dah masuk spital.. tak sempat nak celebrate.. anyway.. alhamdulillah.. aku masih sehat hingga sekarang untuk celebrate birthday anak aku..

tapi ari ni kami makan kek semalam tu la.. heheh.. dah tinggal suku je dah kek tu.. ari ni nak try buat donat plak.. kalau menjadik, aku nak passing2 ke umah yg buat baca yassin tu.. pastu ingat.. kalau mmg ok.. nak jual la.. kot orang2 sekitar perumahan ni nak order donut.. leh aa oder ngan aku.. hahaha.. kepala nak niaga je plak dah.. tu sayur kat blakang umah pun lom cukup umoq lagi.. hehehe

No comments:

Post a Comment