Monday, November 9, 2009

tak sabar rasanya..

salam,
mmg rasa tak sabar nak meng war2kan pada member yg aku akan berpindah ke utara nun.. heheheh sape sangka kan.. bos aku tak tau lagi ni.. pekerja dia yang paling berdedikasi nak berenti kerja.. hahaha.. aku tak leh bayangkan macam mana muka dia bila aku bgtau aku nak berenti.. kesian gak sebab tak de yg experience yang akan tinggal.. yg ada pun will be budak practical and totally fresh grad.. tapi yg aku interview ari tu.. walaupun dia fresh tapi aku rasa dia boleh buat web development ni.. sebab dia pun biasa guna CMS Joomla.. sama la macam aku dulu masa memula join this company.. so aku harap dia pun akan cepat belajar dan berusaha..

ari ni aku ingat bos aku nak call to have a discussion.. tapi dia tak call pun.. kekadang geram gak.. depa ni ingat lagi ke tak depa ada staff ni.. hehehe...

anyway.. kalau esok bos aku tak call.. aku nak call and set date bila boleh discuss.. katanya depa nak drop 3 portal since tak cukup orang nak handle semua.. la nih dah ada 6 portal.. aku jaga 4.. 2 lagi bg kat part timer.. tapi tu la.. aku jugak la kene ambik tau semuanya...

harap2 bos bg aku keje part time dari umah.. secara online je la.. kalau tak boleh.. nampaknya mmg aku kene resign lah..

aku suka keje ni.. tapi aku rasa aku lebih suka berpindah tempat lain.. so ikut la.. kalau bos bg aku buat part time, so i'll continue with this job.. if not.. chow la.. ape tunggu lagi...

No comments:

Post a Comment