Thursday, November 5, 2009

i'm sick again

salam,
dah masuk 2 minggu tak sehat... memula tu.. batuk je.. pastu sakit tekak.. pastu melarat batuk, sakit tekak and selsema.. bila start selsema ni.. aku batuk berkahak.. hingus ijau.. batuk pun sakit dada.. pastu demam sket2.. sampai la ke hari nih.. sakit2 badan tu tok sah cakap la.. tak larat nak jalan... kemarin semalam ok lagi.. siang kat opis sakit gak tapi leh lagi nak bergerak.. bila malam mmg kesejukan yg amat.. tapi ari ni.. kat opis dari pagi sampai sekarang ni.. kesejukan teramat sangat.. dah tutup aircond, bukak tingkap.. dah pakai baju sejuk.. still menggigil sampai ke tulang.. nak jalan pun tak larat.. 2 3 orang tegur aku sakit ke nih? hehehe..
tak leh buat keje sangat.. rasa nak baring je.. ni menaip ni pun.. sambil bersandar.. aduh.. mmg tak larat la ari nih.. makan panadol.. macam tak de kesan ape.. beli nasik lemak sampai 2 bungkus.. ingat nak makan.. tapi sebungkus pun tak abis.. nasik lemak tu kecik je..rm1 sebungkus.. just imagine.. tu pun tak abis..

dah suruh Man balik cepat.. dah tak larat nak angkat kepala dah nih.. aduihhh....

No comments:

Post a Comment

Enhancement and Support by: HarsaWebdesign