Friday, November 2, 2012

Reading

Nak recommend this book. Sebuah buku Konspirasi sedunia.. Patut dibaca oleh semua orang terutama orang Islam. Buku yang menerangkan tentang konspirasi dajjal yang hidup panjang yang telah mengarahkan seorang yang bernama Rothschild untuk menakluk dunia.. macam fiksyen plak.. tapi bila baca ada logiknya juga.. Suspen gak bila baca.. baca and relate dengan keadaan semasa kekadang mmg nampak relevannya..

rothchild

Lepas baca ni, tengok pulak apa yang berlaku di Mekah.. Historical places nak dirobohkan untuk digantikan dengan bangunan mewah.. Teramat sedih dan apa yang di baca dalam buku tu seolah2 memberi gambaran sebenar apa yang berlaku..

Lihatlah apa yang berlaku di sana.. kita di sini macam tak perihatin pun.. terlalu lalai dengan urusan dunia masing2..

2 comments:

  1. Harsa.....hakikatnya berapa ramai yang sedar kita dah hidup di akhir zaman? Sedih..... Risau dengan apa yang berlaku sekarang...semoga Allah tingkatkan keimanan dan ketaqwaan kita....semoga Allah kurniakan kesudahan yang baik buat kita di dunia an di akhirat...

    ReplyDelete
  2. tu la syima.. ramai umat islam kat mesia ni terlalu alpa dengan kehidupan dunia.. termasuk lah harsa ni.. astaghfirullahalazim... semoga Allah sentiasa perliharakan iman kita..

    ReplyDelete

Enhancement and Support by: HarsaWebdesign