Thursday, May 6, 2010

Roti

petang semalam actually aku buat roti.. setelah 2 thn tak buat and menggunakan breadmaker yg ku beli itu.. baru semalam aku buat.. tu pun selepas di pujuk dek anak2 ku.. sebok betul diorang 2 3 hari ni dok suh buat roti la, pizza la, kek la, donut la.. letih laaaa…

so ni saje je la nak menempek gambar roti ku itu.. leh ganti roti gardenia.. hehe.. tapi lepas habis yg ni.. aku rasa beli je la kat kedai roti gardenia tu..  heheheh…

DSC00308 DSC00309 DSC00310 DSC00311 DSC00312 DSC00313

No comments:

Post a Comment

Enhancement and Support by: HarsaWebdesign