Sunday, May 9, 2010

Moist Chocolate Cake

Hari ni aku buat chocolate cake plak..

Got the recipe from the internet. Just go to http://www.myresipi.com/top/detail/1.

Aku buat setelah sekian lama tak buat kek coklat.. kek lain tu dah buat 2 kali la.. setiap kali buat kek, anak aku mesti suruh buat coklat kek.. so ari ni aku buat choc cake lah.. actually bakak kek pe semua buat malam tadi.. masa ujan2 tu.. dengan udara yang nyaman.. bau kek coklat.. best betul! below gambar kek tu lepas masak.. abaikan je la yang tengah tu.. janji kek tu masak.. hehehe..


 
gambar from different angle..




below plak gambar setelah dibubuh topping coklat..
 


meleleh2 coklat nye.. tak reti nak sapu.. lantakkan aje.. yg pasti mesti abis punye coklat tu sebab anak2 termasuk maknya sekali mmg hantu coklat.. hehehehe
dan yg bawah ni gambar setelah ditabur coklat rice.. ni kerja anak2 la





  

No comments:

Post a Comment

Enhancement and Support by: HarsaWebdesign